Nota de premsa de la Diputació de Castelló

El Govern Provincial treballa amb els pobles perquè amplien la seua temporada turística a tot l’any i puguin ser més competitius

La Diputació de Castelló ha donat llum verda avui amb la seva aprovació en la comissió permanent del Patronat Provincial de Turisme al Pla de Competitivitat Turística de l’Associació Intermunicipal de Catí, Culla, Benassal i Ares del Maestrat costat de l’Agència Valenciana de Turisme i la patronal turística Ashotur. Es tracta d’una ambiciosa iniciativa que pretén generar un producte turístic de qualitat a la zona que permeti als municipis donar un salt qualitatiu clau en la seva activitat, mantenint el turisme durant tot l’any i, així, sigue el motor de l’ocupació a la comarca .

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “un pla de competitivitat turística com aquest suposa crear producte turístic amb tot el que això comporta, és la creació de la marca turística que permetisca visibilitzar de manera atractiva tots els recursos que ofereix aquesta zona adaptats a les tendències més actuals i exigents de la demanda. En definitiva, es tracta d’ajudar els pobles a que siguen més ambiciosos turísticament i aspirin a mantenir activitat turística durant tot l’any, de manera que es generin llocs de treball “.

A través de totes les actuacions que contemplarà el pla de competitivitat, es pretén impulsar l’activitat turística en aquests municipis a través d’una diferenciació adaptada a les preferències del turista, avançant-se a les noves tendències del sector.

-Preparant el turisme del Castelló de 2020

En aquesta mateixa línia de prioritzar l’activitat turística i preparar l’oferta turística a les tendències del futur, la Diputació es troba aquests dies preparant les claus turístiques de la província en l’horitzó 2020 amb el seu Pla Estratègic del Turisme Provincial 2016-2020.

Aquest document que redactarà de la mà dels millors experts turístics, sector provincial i municipis, recollirà les claus estratègiques que a mitjà termini s’han d’implementar per obtenir els millors resultats en clau de desenvolupament turístic per al territori.

A l’objectiu de desestacionalitzar i de posar en valor la singularitat dels pobles de Castelló s’uneix a més el aconseguir que els pobles siguen més ambiciosos en les seves perspectives turístiques i siguen capaços de crear el seu producte turístic amb la màxima qualitat possible.