UJI - Formatge de Catí

Les campanyes seleccionades dels alumnes de 3r i 4t del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I que han treballat amb el briefing presentat per Formatge de Castí dins les assignatures de Creativitat Publicitària i Planificació de Mitjans van ser presentades per l’estudiantat davant el client el passat 15 de desembre de 2017.

En tercer curs i dins l’assignatura de Creativitat Publicitària, el grup Vértigo va ser el guanyador amb la idea d’aconseguir un posicionament diferent per a les dues marques del client, apostant per un valor més «familiar i artesà» amb caixes personalitzades i l’slogan «No t’oblides de mi» per a la Vall de Catí, mentre que per al Pastor de Morella l’aposta va ser treballar amb el públic del propi poble amb diferents accions, destacant la idea del VItge (vi+ formatge).

D’altra banda, el grup Re-Medios de quart curs i dins l’assignatura de planificació ha guanyat amb la seua proposta de campanya nacional per a la Vall de Catí com un formatge gourmet i una més regional per al Pastor de Morella com a fruit de la cultura i tradició.

Miquel Vives gerent de Formatge de Catí va ser l’encarregat de donar els premis als alumnes, després de la posada en comú amb les professores Chelo Balado i Eva Breva.