“Regala Morella” comença la seva quarta campanya amb un disseny innovador i novetats

694
PUBLICITAT

-Nota de l’Ajuntament de Morella-

“Regala Morella” tornarà a aspirar a convertir-se en el regal estrella d’aquestos Nadals. En aquesta quarta edició, quan s’adquirisca una caixa, el comprador també pot resultar premiat

Morella ha presentat la quarta edició del regal per excel·lència al municipi: “Regala Morella”. Aquesta iniciativa pionera pretén fomentar el consum local i consisteix en una caixa, que estrena un innovador disseny, amb quatre valors diferents, que es poden utilitzar com a val regal en 49 establiments del municipi i la comarca dels Ports. A més, enguany presenta novetats, com que el comprador de la caixa podrà resultar premiat, ja que en adquirir aquest producte, rebrà un rasca i podrà guanyar un altre “Regala Morella”.

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, el regidor de turisme, Jorge Garcia, i el membre de l’Associació d’Empresaris Turístics de Morella i Comarca (Assetmico), Jorge Querol, han presentat aquesta quarta campanya. El primer edil apunta que “el Regala Morella és fruit del treball del permanent treball entre el sector públic i els empresaris de la localitat i és una iniciativa pionera i molt important per al sector comercial de Morella”. Ripollés també assenyala que “aquesta iniciativa ha tingut una gran acollida aquests anys i esperem que es torne a convertir en el regal estrella d’aquest Nadal”. Per la seva banda, el regidor de turisme indicava com funcionarà aquest any la campanya, ja que és igual que les anteriors, amb la novetat que el comprador d’una caixa “Regala Morella” rebrà un tiquet amb un rasca, podent aconseguir com a premi noves caixes. Finalment, Jorge Querol explicava que “aquest any s’ha optat per canviar la caixa per un format quadrat i per una imatge que combina la Morella nevada, que agrada molt, amb tons molt càlids”.

La caixa “Regala Morella” tindrà quatre preus diferents, 20, 30, 50 i 100 euros. D’aquesta manera es manté l’eina com l’any passat, utilitzant-se la mateixa caixa per als diferents valors, que permeten adaptar el regal per a dates assenyalades, com el Nadal o Comunions, però també per a altres tipus de celebracions com “amics invisibles” o detalls d’empresa. La gran diferència que hi ha entre aquesta i un altre tipus de caixes que es poden adquirir en grans centres comercials és que la de “Regala Morella” va enfocada a un consum ampli en una sola localitat, Morella, i un disseny que fan que l’envoltori ja siga un regal en si mateix. En cada caixa s’incorpora un fullet en el qual es detalla la llista d’establiments on es pot canviar el val. La nova caixa es podrà comprar als comerços participants i a l’Oficina de Turisme.

Concurs “Regala Morella, un regal bell i bo”

El llançament d’aquesta campanya coincideix amb el concurs de Ferrero Rocher, que busca el “poble bell i bo” en el qual celebrar el seu 25è aniversari. Per això, s’ha realitzat un concurs a través de Facebook, per promocionar la nova imatge del Regala Morella i recordar als usuaris que la important campanya de Ferrero Rocher continua en vigor fins al 3 de desembre. D’aquesta manera, tots aquells usuaris que comenten el post del concurs de MorellaTuristica optaran a aconseguir una de les quatre caixes de 20, 30, 50 i 100 euros que se sortegen.