Morella dóna suport a la candidatura d’Aínsa per ser l’escenari de l’anunci nadalenc de Ferrero Rocher

647
PUBLICITAT

Queden tot just sis dies per conèixer els noms dels tres pobles finalistes al concurs de Ferrero Rocher. La localitat oscenca d’Aínsa es postula per ser escenari de la coneguda marca de bombons recollint els vots a través de l’enllaç https://iluminaainsa.com/votarainsa, i per això compta amb Morella com a padrí en una novena edició el lema de la qual és “Junts Brillam més”.

Les votacions van començar el passat 11 de novembre amb motiu de la gala de presentació celebrada als estudis de Mediaset, a Madrid, a què va acudir l’alcalde de Morella Rhamsés Ripollés. Allí, el regidor va manifestar el seu suport als ainsetans “perquè som dos dels pobles més bonics d’Espanya i perquè tots dos treballem per assolir el benestar dels nostres veïns i veïnes”.
Morella va guanyar el concurs l’any 2015 i aquesta vegada l’organització ha volgut que els aspirants tinguin l’experiència d’altres localitats guanyadores. Per aquesta raó i després de l’emissió del programa presentat per Jesús Vázquez, la tinenta d’alcalde d’Aínsa Beatriz Salcedo va lliurar a Ripollés un centenar de cartells personalitzats on es llegeix “Morella, il·lumina Aínsa amb el teu vot perquè sigui el poble més brillant d’Espanya”, i també flyers per repartir a edificis públics i establiments del municipi castellonenc.

S’espera que la gran implicació dels habitants de Morella i la intensiva campanya de promoció que estan desenvolupant des d’Aínsa doni els seus fruits l’1 de desembre, dia en què es coneixeran els noms dels tres pobles que competiran fins a l’11 de desembre aconseguir el premi: ser la imatge de l’anunci de Ferrero Rocher amb una il·luminació sense precedents, que de segur contribuirà a l’atracció de turistes fora de la típica temporada estiuenca.
Des d’Aínsa han posat tota la carn a la graella amb la campanya “Ilumina Aínsa”. Han creat una web, www.iluminaainsa.com, estan sortejant escapades, i han viralitzat a xarxes socials un vídeo en to d’humor gravat per l’empresa oscenca La Colmena Creativa. L’actor protagonista és Paco Paricio, fundador dels Titiriteros de Binéfar, Premi Nacional de Teatre.

A més, s’han vist recolzats pel govern autonòmic, la Diputació Provincial d’Osca, Tu Osca (Turisme de la província d’Osca) a través de la marca Osca La Màgia i els seus canals de difusió, influencers, veïns i veïnes de tota la regió , associacions de diversa caràcter i empresaris de l’Alt Aragó.

Aínsa està integrat, igual que Morella, a l’associació dels Pobles Més Bonics d’Espanya, i també pertanyen a l’Associació EsMontañas, entitat que serveix de representació i de via de demandes per desenvolupar l’economia dels nuclis de població de muntanya. Comparteixen, doncs, problemàtiques, reclams i desitjos per fer dels seus territoris espais en constant evolució. Des de l’ajuntament de Morella es fa una crida per compartir el somni que un cop van viure els seus habitants votant a https://iluminaainsa.com/votarainsa. Perquè unint voluntats aquest Nadal tots brillarem més.