L’Aplec dels Ports aposta pel comerç local i difon una enquesta al respecte

664
PUBLICITAT

L’Aplec dels Ports ha apostat una vegada més pel comerç local en una segona fase de la campanya “Apostem pels Ports”.

L’associació ha engegat la segona part de la campanya per donar veu i posar en valor els comerços comarcals. La primera part de la iniciativa va tenir lloc durant el 1r Proaplec, en què l’organització va projectar un vídeo amb diversos empresaris comarcals i va fer una taula rodona sobre el consum a la comarca, reivindicant que entre tots els habitants dels Ports es pot ajudar a tirar aquests negocis, que a la vegada són serveis bàsics, endavant.

En aquesta ocasió, l’Aplec ha llançat una enquesta per les xarxes socials per conéixer de primera mà com és el consum a la comarca, quins productes es compren aquí i quins fora, quines són les necessitats dels consumidors i de quina manera podria millorar el comerç per fidelitzar els clients esporàdics.

La idea prové de la situació produïda per la Covid-19, ja que l’organització s’ha adonat que les tendes dels pobles venen més de l’habitual degut a que els habitants no han pogut desplaçar-se a comprar a municipis grans. Com afirma l’organització “els establiments de cada poble ens han permés accedir a un servei segur i de qualitat” i, a partir dels resultats de l’enquesta, es pretén fer un seguit d’accions per donar visibilitat al petit comerç i conscienciar els habitants dels Ports de la importància de consumir local per poder assegurar un futur amb serveis bàsics.

Enllaç enquesta: https://forms.gle/NcGD7mpbxHuQ6rXh6