La Diputació signa un acord amb l’agència de viatges Expedia amb paquets per a turistes nacionals i britànics

201
PUBLICITAT

Permetrà posicionar millor els establiments d’allotjament de la província per a incrementar les visites

El Patronat Provincial de Turisme ha arribat a un acord amb l’agència de viatges Expedia per a dur a terme actuacions de màrqueting per un import total de 130.000 euros i posicionar la província i els establiments d’allotjament turístic tant en el mercat espanyol, com en el del Regne Unit.

L’oferta turística que ofereix la província de Castelló i que ha promogut la Diputació de Castelló en la Fira Internacional de Turisme (Fitur) ha obert noves oportunitats per a la província. Així ho ha manifestat la presidenta de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, qui ha posat en valor la “gran faena” que ha realitzat el Patronat Provincial de Turisme en aquesta fira de referència del turisme mundial per a “incrementar el nombre de turistes especialment fora de temporada alta”.

“Volem que la gent ens conega i visite la nostra província i amb Expedia reforcem el nostre objectiu”, ha assegurat Barrachina. En aquest sentit, la màxima representant de la institució provincial ha ressaltat que “la signatura d’aquest acord suposa continuar reforçant el nostre compromís amb l’activitat turística, fent costat als empresaris i vetlant pel benestar dels milers de professionals que ens atenen al capdavant dels negocis i establiments d’allotjament”.

 “Cada euro invertit en turisme es multiplica amb la creació de nous llocs de treball i el nostre repte és posar en valor el potencial que té la nostra província, des del seu interior, ric en patrimoni, en tradicions i en paisatges, a una gastronomia que cada dia suma més valor a la nostra oferta sota la marca Castelló Ruta de Sabor, i sense deixar de costat l’oferta cultural i esportiva que és múltiple i variada”, ha Barrachina.

En aquest sentit, la presidenta ha anunciat que la Diputació de Castelló organitzarà una reunió junt a les empreses del sector privat, així com amb Expedia, amb l’objectiu de “assegurar la presència en aquesta campanya del major nombre d’establiments d’allotjament de la província possible”. “Sens dubte, el trinomi de sol, platja i muntanya no sols és un atractiu turístic, sinó que és un avantatge que marca la diferencia”, ha indicat. I així ho confirma l’aposta que estan realitzant, cada vegada més, l’empresariat i els turoperadors a la província de Castelló, “un destí envejable, amb més de 120 quilòmetres de costa i un interior que desperta curiositat”, ha finalitzat la presidenta