José Martí destaca la rellevància de Marie Claire com a dinamitzador econòmic de les comarca dels Ports i Alt Maestrat

567
Reunió del president amb els responsables de Marie Claire
Reunió del president amb els responsables de Marie Claire
PUBLICITAT
  • El president de la Diputació rep en el Palau Provincial a Alberto Planell i Silvestre González, directius d’una empresa que s’ha convertit en referent a nivell internacional

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha posat en valor el treball desenvolupat des de fa més d’un segle per l’empresa Marie Claire, companyia que des de la seua seu a Vilafranca s’ha convertit en un dels principals motors econòmics de les comarques dels Ports i Alt Maestrat.

Martí ha rebut en el Palau Provincial a Alberto Planell i Silvestre González, directius d’una mercantil històrica que continua dissenyant projectes de futur per a mantindre’s com a referent a nivell internacional en un sector altament competitiu. I és que Marie Claire, que va nàixer com una empresa familiar dedicada a la confecció i comercialització de calces en 1907, és en l’actualitat, segons han exposat els seus directius, una marca líder tant en pantis, calces i minimitges, gràcies a la seua qualitat, disseny i innovació.

Per a José Martí, “poder gaudir a la nostra província d’empreses del potencial de Marie Claire és sens dubte un luxe”, per la qual cosa els ha animat a continuar dedicant esforços en innovació i qualitat “per a reafirmar-se com una de les marques més destacades de la nostra província”.

Sobre aquest tema, el president de la Diputació ha agraït als dos directius la seua aposta per “fer front a la crisi econòmica que tant ens ha afectat a tots aquests anys”, enaltint la importància de Marie Claire per a l’activitat econòmica dels pobles d’interior. De fet, ha insistit en la necessitat de “estar del costat dels empresaris que tant fan per frenar la despoblació del nostre interior, perqué per a tots és fonamental fer front al repte demogràfic”.

Tant Alberto Planell com Silvestre González han incidit en el sentiment d’arrelament de l’empresa, que busca sobretot que la gent jove de la comarca tinga en Marie Claire un projecte de futur. En aquest sentit, han recalcat les sinergies que provoca l’activitat de la companyia, “capaç de generar riquesa a la zona de forma constant, donar vida a la comarca i fer front a la despoblació”.

Amb uns 550 treballadors en la plantilla, Marie Claire continua obrint nous mercats a nivell internacional, amb especial presència ara a Alemanya o Portugal, a més de ser líders a nivell nacional en el seu sector