Bolíssim, Aves Albalat, Bellarte i els comerços del confinament reben el Premi del Comerç 2020

650
PUBLICITAT

Nota de premsa de l’Ajuntament de Morella

L’Ajuntament de Morella, ASETMICO i Comunicacions destaquen la importància del comerç local

L’Ajuntament de Morella, l’Associació d’Empresaris Turístics de Morella i Comarca i Comunicacions dels Ports van celebrar anit l’entrega dels Premis del Comerç 2020 al Teatre Municipal. En aquest acte es van reconéixer el treball de diferents establiments i comerços en les diferents categories del guardó. Així, Bolíssim va obtindre el premi de disseny i innovació, Aves Albalat, el d’empresa amb història, Bellarte, empresa emprenedora i els comerços oberts durant el confinament han rebut el premi al compromís i dedicació.

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha donat “l’enhorabona als comerços guardonats per la implicació i dedicació, més encara en els moments que estem vivint”. Així, l’edil ha destacat que “els diferents establiments i comerços de Morella són molt importants, ja que mantenen la ciutat viva” A més, ha comentat que “Morella té un comerç divers i de qualitat que permet obtindré diferents productes sense desplaçar-se a nuclis de població més grans”.

Regala Morella
Coincidint amb la temporada de les compres de Nadal, s’ha iniciat una nova edició de Regala Morella. Aquesta consisteix en unes targetes de regal, les quals es poden utilitzar en els diferents establiments de la ciutat. Així, aquestos vals tenen un valor de 25 euros, 50 euros o 100 euros. A més, aquest any s’afegeix una altra targeta de regal de 5 euros amb la compra del Regala Morella de 50 euros i una de 10 euros amb la compra de les de 100 euros.

Ara més que mai, comerç local
L’Associació d’Empresaris Turístics de Morella i Comarca (ASETMICO) i l’Ajuntament de Morella van iniciar al mes de maig la campanya Ara més que mai, comerç local per a incentivar aquest i destacar la seua importància en el municipi. Aquesta va començar amb un vídeo que mostra la il·lusió de la ciutat per tornar a obrir els seus establiments i anima a la ciutadania a consumir els seus productes, característics per la qualitat i pel servei de proximitat dels comerços.