Acord per portar turistes alemanys a Morella, Peníscola, Vilafamés, Segorbe i Montanejos

79

Nota de premsa de l’Agència Valenciana de Turisme

La companyia Geldhauser Linen & Reisen comercialitzarà un paquet combinat que inclou activitats a Peníscola, Morella, Vilafamés, Sogorb i Montanejos

L’Agència Valenciana del Turisme (AVT) i el Club de Producte Introducing Castelló han tancat un acord en la Fair for Leisure and Travel (F.re.e) de Munic perquè un important operador alemany comercialitze un paquet turístic combinat a la província de Castelló.

L’acord s’ha assolit amb la companyia Geldhauser Linen & Reisen, una agència especialitzada de viatges de la zona de Baviera que ven els seus productes per catàleg i amb el qual es va contactar a l’octubre a través d’una missió comercial organitzada per l’AVT i l’Oficina de Turisme d’Espanya (OET) a Munic.

Este operador llançarà al mercat, a manera de prova, un paquet combinat de set dies i sis nits, entre el 24 de setembre i l’1 d’octubre, que inclou activitats a Peníscola, Morella, Vilafamés, Sogorb i Montanejos. A més, la seva intenció és començar a comercialitzar este producte al maig a la fira Die 66 de Munic, dedicada a persones majors de 50 anys.

Si el resultat és satisfactori, la companyia inclourà en el seu catàleg general del proper any tres productes vinculats a la província de Castelló. Davant d’esta situació, el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que “és una oportunitat magnífica per donar a conèixer la riquesa de la província de Castelló i atreure un mercat amb gran potencial”.

En este sentit, ha remarcat el treball que realitzen els tècnics de l’AVT en la seua assistència a fires “on podem treballar directament amb el sector i mostrar la varietat de producte de la Comunitat Valenciana i, en este cas, de Castelló”.

Per la seua banda, el president de Introducing Castelló i conseller d’Estratègia d’Aerocas, Javier Gallego, ha destacat que es tracta d’un “avanç perquè, a mig termini, companyies xàrter o de vols regulars d’Alemanya es plantegen connectar amb l’aeroport de Castelló”. Segons Gallego, “per desenvolupar l’aeroport cal generar una demanda a través de productes turístics atractius”, un treball que està duent a terme este club de producte al costat de l’Agència Valenciana de Turisme.