Vistabella viatja a la prehistòria amb un taller de pintures rupestres per a xiquets i xiquetes

104
Taller de pintures rupestres
Taller de pintures rupestres
PUBLICITAT

L’Oficina de Turisme de Vistabella ha acollit aquest diumenge un taller de dibuix de pintures rupestres que ha transportat els xiquets i xiquetes del municipi a la prehistòria. L’activitat, emmarcada dins la programació d’activitats del mes de juny i de caràcter gratuït, ha reunit una desena de participants amb ganes de convertir-se en autèntics artistes del paleolític.

Durant una hora, els més menuts han treballat amb materials reciclats com ara sacs de farina, pintures roges i retoladors per crear escenes i símbols inspirats en les pintures que encara hui es conserven en coves de la zona, com la del Morral. Ha sigut una experiència creativa, lúdica i educativa que ha estimulat la imaginació, el treball en equip i l’interés pel patrimoni històric del territori.

Esta activitat és només una de les moltes propostes que ofereix la completa programació de Vistabella per a aquest mes de juny, amb gimcanes, rutes guiades, tallers, excursions i actes culturals i festius per a totes les edats. Una d’elles, diumenge que ve, serà precisament una visita guiada a les pintures rupestres de la Cova del Morral. Cal inscripció prèvia a l’Oficina de Turisme de Vistabella o al Museu de la Valltorta.