- És la tercera licitació publicada pel consistori, quedant deserta en les dos darreres publicacions
L’Ajuntament de Vistabella del Maestrat continua treballant en millorar la prestació de serveis al municipi. Un dels projectes fonamentals per al futur del poble és l’edifici de serveis municipals: un nou espai on s’ubicarà l’alberg municipal i comptarà amb bar/restaurant i la possibilitat d’usar una bugaderia automàtica independent que donarà servei a tota la població, especialment a la gent que habita als masos del terme.
Aquesta actuació s’ha licitat en la Plataforma de Contractació de l’Estat, amb una dedicació econòmica de 235.497,87 euros. Totes les empreses interessades en el procés de licitació poden presentar ofertes fins al dimarts 20 de maig a les 15h. De fet, és la tercera licitació publicada per l’Ajuntament de Vistabella del Maestrat. Davant la falta de propostes en les dos darreres publicacions el consistori continua oferint el projecte a empreses d’arreu del territori.
“Reactivem aquest projecte perquè és fonamental per al futur del poble. Hem patit la falta d’empreses interessades en aquest i en altres projectes, símptoma inequívoc de la escassa capacitat dels pobles d’interior per tirar endavant projectes clau per al nostre futur. Amb aquest espai millorarem la prestació de serveis municipals per al veïnat, amb nous espais que tindran usos d’oci i culturals, però també bàsics com la bugaderia. També per als visitants que arriben al poble serà de gran interés comptar amb aquestes dependències”, ha explicat l’alcalde del municipi, Jordi Alcon.
L’actuació plantejada permetrà finalitzar tota l’estructura de l’edifici i els tancaments. L’edifici està situat en el carrer El Forn, dins del nucli històric del municipi. L’augment de l’oferta correspondrà amb la creació de nous llocs de treball i l’estimulació de l’economia local, una estratègia de promoció econòmica que repercutirà positivament al llarg de tot l’any i la capacitat que té Vistabella del Maestrat per a desestacionalitzar l’arribada del turisme.