Vilafranca acull el 13 d'abril el IV EducAcció
Vilafranca acull el 13 d'abril el IV EducAcció

El congrés sobre educació de Vilafranca ja té data per a la seua edició de 2019: el 13 d’abril. D’aquesta forma, sota el lema ‘EducAcció, l’actitud és el que compta!’ la Casa de la Cultura serà el punt de trobada de docents, pares i mares interessats en el tema.

Quant al programa, la jornada serà de 9h a 17.30h, temps en el qual se succeiran diferents ponències i taules redones. Així, de 10h a 11.30h Eline Belgau Lund oferirà la ponència ‘Els mestres com agents del canvi’ a la qual seguirà de 12h a 13.30h la xarrada ‘És quan erro, quan més aprenc’ oferida per Juanfra Álvarez Herrero.

Després d’una aturada per a dinar, de 15.30h a 17.30h serà el torn de les comunicacions de primària i secundària (Petxa-kutxa) amb ‘Aules matèria:avantatges i inconvenients’ de Joan Albert Gimero Rovira de l’IES Honori Garcia de La Vall d’Uixó; ‘La setmana de les mates’ de Pau Gil de l’INS Berenguer IV de Cambril; ‘La dinamització de la biblioteca’ oferida per Rosa Soriano i Sandra Clemente de l’IES Ramón Cid de Benicaró; ‘STEAM als Ports: projecte de robòtica intercentres i internivells’ d’Escoles i instituts de la comarca dels Ports amb Jordi Marín de l’IES Vilafranca; ‘Ambients a primària, altres formes organitzatives’ amb Rebeca Troncho d’Els Vinyals de Lliçà de Vall; i el ‘Projecte interdisciplinari de centre: 2018, any Europeu del patrimoni Cultural’ amb Sergio Andrés i Araceli Vicent del CEIP Sant Miquel de Vilafamés.

La jornada la tancarà des de les 17.30h la ponència ‘La nota de tall: mentalitat de creixement’ oferida per Loli García. Aquesta activitat està oberta a totes les famílies interessades en el tema.

Cal recordar que l’activitat està organitzada per l’Ajuntament de Vilafranca, el col·legi Don Blasco de Alagón de Vilafranca, l’IES Vilafranca i el Cefire de Vinaròs.

Per a inscriure’s en les jornades pot fer-se des del Cefire de Vinaròs en http://mestreacasa.gva.es/web/cefirevinaros/inscripcio

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

*