L’Ajuntament de Vilafranca ha donat a conéixer a través d’un comunicat que s’ha detectat un cas positiu de Covid-19 al municipi. Des del consistori han fet «una crida a la tranquil·litat i a la responsabilitat». Així, han recomanat «prudència» i «si no és necessari, intentar evitar reunions i aglomeracions de moltes persones». També han afegit que «s’està procedint, per part de les autoritats sanitàries, en les que tenim una permanent col·laboració, al seguiment i presa de mostres als contactes directes». I han recordat la necessitat de complir les mesures de prevenció: l’ús obligatori de mascareta, extremar la higiene i respectar al màxim la distància de seguretat.




