Turisme llança el seu nou portal en línia com a peça clau de la seua promoció com a destinació turística

147

Nota de premsa de la Generalitat Valenciana

Colomer ressalta que “el caràcter innovador, modern i funcional del nou Portal Turístic el converteixen en la porta d’entrada i de retorn dels viatgers que la trien com a destinació turística”

Turisme Comunitat Valenciana ha llançat un nou portal turístic en línia per a la promoció i comercialització de la Comunitat Valenciana com a destinació turística.

El titular de Turisme CV, Francesc Colomer, ha ressaltat que “el nou website, peça clau de sistema de gestió integral de la destinació Comunitat Valenciana, compta amb un disseny innovador, modern i funcional que el converteixen en la porta d’entrada i de tornada de els viatgers que trien la regió com a destinació turística “.

La nova versió és un portal “més complet i visual, amb gran protagonisme del contingut gràfic i multimèdia, que mostra la riquesa i diversitat de la Comunitat Valenciana per convertir-la en la destinació turística elegida pels viatgers que decideixen visitar-la per primera vegada o per a aquells altres que decideixen tornar “, segons Colomer.

Així, mostra un recorregut per tot el que fa a la Comunitat Valenciana “especial i única que transmet a l’món la seva essència, valors i fortaleses” sobre la base de tres eixos de continguts: ‘Descobrir – Viatjar – Tornar’ ..

Ara, els que visiten el nou portal turístic podran fer una primera immersió a la Comunitat Valenciana en un recorregut fet per als sentits: els seus llocs imprescindibles, la seva gastronomia, l’oferta cultural i esportiva, etc; així com una selecció de propostes de viatges i experiències per conèixer tots els racons de la Comunitat Valenciana.

Francesc Colomer ha explicat que “el nou lloc web aspira a convertir-se en el més complet portal turístic de la destinació, recolzant-se en les més innovadores tècniques digitals, reforçant l’aposta de la comunitat per les tecnologies aplicades a l’turisme”.

D’una manera molt intuïtiva, el viatger o viatgera podrà localitzar recursos turístics de forma àgil gràcies a el cercador i del Geoportal, que li permet veure sobre el mapa els resultats de les seves recerques.

Així mateix, l’eina oferirà contingut recomanat i personalitzat segons criteris de navegació o idioma, entre d’altres, i el viatger o viatgera tindrà la possibilitat d’organitzar el seu viatge a través del Travel Planner.

A més, el portal es distingeix pel seu caràcter innovador, comptant com a element diferenciador, el Mòdul d’Intel·ligència Turística, una tecnologia permet l’ús intel·ligent de la informació acumulada a la base de coneixement, informació basada en el perfil i historial de visites del turista a la plataforma, amb la finalitat de realitzar recomanacions adequades als gustos al turista que navega pel portal, oferint informació personalitzada i de gran qualitat adequada al seu perfil.

El portal turístic ha estat desenvolupat i dissenyat per adaptar-se totalment a qualsevol tipus de dispositiu mòbil sota els estàndards de web responsive i mobile friendly.

El nou lloc web està pensat com a plataforma per a la gestió de la informació turística el que la converteix en una potent eina d’informació i comunicació, mitjançant la qual es podran crear i actualitzar continguts dels diferents recursos turístics, convertint-se en un canal d’informació en línia i promoció de la destinació turística.