Turisme Comunitat Valenciana incorpora TikTok a la seua estratègia de difusió a les xarxes socials

89
PUBLICITAT

Turisme Comunitat Valenciana ha donat a conèixer aquest dimecres 16 de novembre el seu perfil a la xarxa social TikTok, un llançament que ha estat precedit d’una estratègia en què s’han tingut en compte tant les tendències de consum com una anàlisi de la seva utilització xarxa al sector turístic.

Amb aquest nou perfil, Turisme s’adapta i innova amb l’objectiu de mantenir actualitzats els canals, aportant un toc de frescor. Per aconseguir l’atenció i la fidelitat dels seguidors es publicaran tant vídeos de producció pròpia com contingut generat per l’usuari amb el hashtag #MediterráneoEnVivo.

Per a aquest canal s’optarà per la utilització tant del castellà com de l’anglès, per tal d’atraure seguidors internacionals, optant en aquest cas pel hashtag #MediterraneanLive.

La temàtica de les publicacions inclourà propostes d’oci, platges i natura, itineraris, recorreguts i rutes, gastronomia, challenges i vídeos amb un toc d’humor o de tendència, sense oblidar les curiositats i els continguts més urbans per donar a conèixer pobles i ciutats.

Pel que fa a la identitat visual, Turisme Comunitat Valenciana aposta per donar màxim protagonisme a la llum, mantenint un color vibrant i atractiu i jugant amb filtres i els diferents formats que brinda aquesta xarxa social.

Les col·laboracions amb TikTokers serviran per enlairar-se en una xarxa social on es parteix de zero, i així mateix es plantejaran estratègies de publicitat que serveixin per guanyar visibilitat i seguidors i es difondrà, a través d’Instagram, Facebook i Twitter, l’estrena del canal de TikTok.

Finalment, s’actualitzarà el portal per donar accés al compte de TikTok des de capçaleres, peus de pàgina i bàners, i també estarà enllaçada als diferents elements dels butlletins que reben els subscriptors i subscriptores.