L’associació cultural l’Espardenya organitza una nova edició de tallers per a la creació d’espardenyes que tindrà lloc els dies 1 i 2 de juliol.
El dissabte es realitzarà una primera classe anomenada «Cosir la sola», amb Javi Bellés, seguida del taller «Tancar», portat a terme per Ana Mari Gil. Després, l’equip de Somnia presentarà «Més enllà de l’espardenya», i en acabar es farà un «tardeo». El diumenge, tindrà lloc l’última classe «Passar», amb Lourdes Gil. I en acabar, el cap de setmana es tancarà amb un vermut.
Les places estan limitades a 10 participants, i per a les inscripcions cal reomplir el formulari del següent enllaç https://forms.gle/N7Q7EeNCBZ9BcN716 A més, per a dubtes i informació, podeu escriure a espardenya.villores@gmail.com




