Signatura del conveni per a 2020 del Pla de Dinamització i Governança Turística Els Ports

126
Marca turística Els Ports és Autèntic
Marca turística Els Ports és Autèntic

Nota de premsa Mancomunitat Comarcal Els Ports

Turisme Comunitat Valenciana, la Diputació Provincial de Castelló i la Mancomunitat Comarcal Els Ports han subscrit un nou conveni de col·laboració per al desenvolupament del Pla de Governança i Dinamització Turística dels Ports per a l’exercici 2020.

L’acord ha estat signat pel secretari autonòmic de turisme i president de Turisme Comunitat Valenciana, Francesc Colomer, el president de la Diputació Provincial de Castelló, José Pascual Martí i el president de la Mancomunitat Comarcal Els Ports, Blai Peñarroya.

Els Plans de Dinamització i Governança de les Destinacions Turístiques de la Comunitat Valenciana són una iniciativa de l’Agència Valenciana del Turisme en col·laboració amb les diputacions provincials, altres administracions locals i entitats privades. La seua finalitat és la innovació, modernització, foment i consolidació dels productes turístics valencians basats en el territori atenent criteris de millora de la competitivitat, la sostenibilitat i el reequilibre socioterritorial.

L’import total màxim de cost d’execució de les actuacions a desenvolupar mitjançant aquest conveni ascendeix a 135.000 euros, que seran finançats per les tres administracions a parts iguals.

Mitjançant aquest conveni la Mancomunitat dels Ports pretén posar en marxa alguns projectes clau per al desenvolupament turístic de la comarca, com la redacció del pla director de turisme gastronòmic, l’ampliació, senyalització i homologació de nous trams de la ruta GR.331 “Camí de Conquesta” o la modernització de museus i punts d’informació per als turistes i els visitants.

També està previst l’actualització i adequació del web promocional “Els Ports és Autèntic”, la impressió de noves guies turístiques i nou material promocional i donar-li un fort impuls a la campanya de màrqueting online dels Ports. Alhora es reforçarà el treball en xarxa i la coordinació entre el sector públic i privat per posar en valor els nostres recursos turístics i augmentar la sensibilització i implicació de la població i agents locals en un destí turístic de qualitat.