Pipper, el gos ‘influencer’, arriba a Morella

939
PUBLICITAT

– El turista caní recorre el país a la recerca de recursos turístics que admeten mascotes i per a promoure aquest nínxol de negoci enfront de la crisi

Pipper, el gos turista més popular d’Espanya, ha arribat a Morella per a gravar un vídeo promocional del destí dirigit a turistes amb mascota. El castell de Morella admet la visita de famílies amb gossos de companyia, com ocorre amb altres fortaleses que el singular turista de quatre potes ha conegut al llarg del país, com el Castell Encantat (Valladolid), o els de Peracense (Terol), Gorg de la Sal (Burgos), a Adrada (Àvila) o Pedraza (Segòvia), per citar uns exemples.

Pipper s’ha convertit en el primer turista caní que ha donat la volta al país amb el repte d’impulsar el turisme dog friendly. Des de maig de 2018, ha recorregut més de 30.000 quilòmetres promocionant el turisme amb mascota en totes les comunitats espanyoles. Després de visitar diversos destins de la Comunitat Valenciana, ara arriba a Morella, on romandrà fins al dijous allotjat en un apartament de Cases de Morella en Ortells.

Pipper impulsa el turisme amb mascota, un dels nínxols de negoci que poden ajudar el sector a recuperar-se de l’actual crisi. Els gossos de companyia són avui un més de la família en el 26 per cent de les llars espanyoles i els destins espanyols han començat a adaptar els seus transports, allotjaments, hostaleria… per a acollir a aquest perfil emergent d’usuari. Integrar a les mascotes educades en el dia a dia de les ciutats és una manera d’evitar l’abandó i, de pas, de generar negoci.

El gos influencer, al qual segueixen 100.000 persones en les xarxes socials, avalua en cada destí les facilitats (i dificultats) que tenen les famílies amb mascota per a fer el seu dia a dia i ho compta en el seu blog www.pipperontour.com.  La seva aventura va començar al maig de 2018 i es pot seguir a través de vídeos, fotos i reportatges que penja en el seu blog i xarxes socials (@pipperontour). La gira de Pipper és possible gràcies al suport de Josera Pet Food i de Bankia, primer banc ‘dog friendly’ d’Espanya.