Olis, vins, embotits, formatges o fruits secs integrats en “Castelló Ruta de Sabor” se vendran a les benzineres

187

El diputat de Desenvolupament Rural, Domingo Giner, ha acordat amb l’Associació Provincial d’Estacions de Servei de Castelló la venda dels productes de Castelló Ruta Sabor a les empreses associades a partir d’aquest estiu. Així, fins a 50 estacions de servei incorporaran a les seves botigues els expositors exclusius d’aquesta marca que diferencia els productes alimentaris de gran qualitat de tot el territori castellonenc.

Aquesta associació ha mostrat un gran interès per exposar i vendre els productes de la marca en els seus establiments, ja que suposa el primer i últim contacte del visitant amb la província i l’oportunitat de comprar productes per degustar o regalar. A més, aquesta iniciativa permetrà a les estacions de servei associades diferenciar de la resta d’empreses del sector. Els tècnics de la institució provincial ja estan preparant el protocol de col · laboració que se signarà per ambdues parts durant les properes setmanes.

“Les estacions de servei són un punt estratègic per vendre els productes d’aquesta província, ja que estan a l’abast de les milers de persones que ens visiten. Amb aquesta iniciativa pretenem millorar el coneixement de la marca i incentivar la compra dels productes de qualitat adherits al projecte, el que comporta noves oportunitats per als nostres productors i pobles “, ha apuntat Giner.

-Una marca amb presència internacional

Cal recordar que de moment la marca ‘Castelló Ruta Sabor’ estarà present en més de 500 comerços, restaurants i punts de venda d’àmbit provincial, nacional i internacional. Per a això, les primeres 18 empreses i cooperatives adherides ja han rebut de mans del president de la Diputació, Javier Moliner, les autoritzacions d’ús de la marca en els seus etiquetatges, promocions i comunicacions.
Els primers productes en poder utilitzar la marca per a la seva comercialització, després de superar les auditories i controls de qualitat, són les corresponents als sectors del vi, oli, aigües minerals i hortalisses com la tomata de penjar o la carxofa. Totes elles són empreses que ja distribueixen els seus productes a països com la Xina, França, Regne Unit, Holanda, Suècia, Canadà, Japó, Alemanya o Emirats Àrabs.