Nou servei de tramitació de subvencions i ajudes a GSG Asesores

52
GSG ASESORES

GSG Asesores ha creat un nou departament dedicat a la tramitació de subvencions, ajudes i l’obtenció de finançament per als projectes d’inversió o contractació de personal. La intenció de la gestoria és acompanyar en totes les fases del projecte, des de la detecció de subvenció que millor s’adapta a la necessitat dels seus clients fins a l’obtenció i justificació d’aquesta.

D’aquesta manera, en el primer pas, selecció i avaluació, GSG Asesores notificarà periòdicament les ajudes, subvencions o finançaments que millor s’adapten als clients d’aquest servei.

En el segon, disseny i estratègia, després d’analitzar les opcions i seleccionar la més adient, elaboraran el document inicial de l’expedient de sol·licitud i, sempre que siga necessari, la memòria tècnica i/o econòmica.

La tercera fase serà l’emplenament i l’aplicació. Ja realitzat l’estudi de viabilitat, la gestoria ajudarà al client a desenvolupar el contingut necessari per a la sol·licitud.

Seguiment i resolució serà el quart pas. Així GSG Asesores realitzarà un seguiment minuciós de la convocatòria i de les resolucions de l’organisme competent, amb l’aprovació o no.

Per últim, la gestoria també acompanyara amb la justificació de les subvencions, que si no es fa com cal pot frenar tot el procés.