Nota de premsa de l’Ajuntament de Morella
Diversos establiments de la ciutat ofereixen esmorzars, dinars i sopars per a continuar amb la seua activitat
La població de Morella i la comarca ha respost molt positivament a aquesta campanya dins del suport al comerç local
Morella continua amb les campanyes de promoció i suport al comerç local. Així, des de la posada en marxa de les mesures i restriccions de tancaments de bars i restaurants, s’ha iniciat la campanya Morella – menjar per a emportar-se amb la informació dels establiments que ofereixen aquest servei a la ciutat. Diferents bars i restaurants preparen esmorzars, dinars i sopars. D’aquesta manera, durant les setmanes que ha funcionat aquesta, s’ha notat l’increment en el consum d’aquest servei. A més, són molts els establiments i empreses de tots els sectors qui han aprofitat en aquest temps per a digitalitzar molt més la seua activitat i negoci amb iniciatives per apropar-se als consumidors i consumidores.
La regidora de Serveis Turístics, Ana Adell, ha explicat que “aquesta campanya de menjar per a emportar-se és molt necessària perquè alguns bars i restaurants continuen la seua activitat laboral”. L’edil ha comentat que “des de l’ajuntament actualitzem la informació dels establiments que participen i la difonem a través dels diversos canals municipals perquè arribe al màxim nombre de persones”. Ana ha remarcat que “volem traslladar, en nom dels establiments, un agraïment per la resposta i suport de moltes veïnes i veïns de Morella i la comarca que gaudeixen dels plats que ofereixen estos establiments”.
En la campanya Morella – menjar per a emportar-se participen actualment el Bar Parts, Adolfo,s, Mesón del Pastor, Pizzeria Lola, El Cid, Fonda Moreno, La Fonda, i Cardenal Ram.
Ara més que mai, comerç local
Esta iniciativa s’emmarca dins d’Ara més que mai, comerç local que van iniciar al mes de maig l’Associació d’Empresaris Turístics de Morella i Comarca (ASETMICO) i l’Ajuntament de Morella per a incentivar aquest i destacar la seua importància en el municipi. Aquesta va començar amb un vídeo que mostra la il·lusió de la ciutat per tornar a obrir els seus establiments i anima a la ciutadania a consumir els seus productes, característics per la qualitat i pel servei de proximitat dels comerços.