Morella ha presentat l’aplicació Línia Verda amb la qual es pretén millorar la comunicació entre la ciutadania i el consistori en la resolució d’incidències. D’aquesta manera, l’app serveix tant per a la gestió interna del personal de l’ajuntament, com perquè la ciutadania comunique els incidents a través d’aquesta plataforma. Així, Morella utilitza les noves tecnologies per a fer més eficient la comunicació i gestió dels treballs per a solucionar incidents.
La presentació s’ha realitzat a través d’internet on la tècnica de Línea Verda, Esther Fidalgo, ha explicat el funcionament de l’aplicació i el seu funcionament. Així, l’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, el regidor de Serveis Urbans, Amadeu Bordàs, i el cap de la Brigada Municipal, Andrés Felius han estat presents en l’acte.
Ripollés ha destacat que “aquesta aplicació tracta de facilitar la comunicació entre la ciutadania i l’ajuntament aprofitant el mòbil i les seues funcionalitats de manera que es puguen resoldre diferents problemes amb rapidesa i eficiència”. A més, l’edil ha explicat que “es tracta d’una eina de gestió interna del consistori per a coordinar els treballs amb les distintes àrees”. Finalment, Ripollés ha volgut “animar a les morellanes i morellans a descarregar-se l’aplicació de Línia Verda i comunicar les incidències i avaries que puga haver-hi per la ciutat”.
Aquesta plataforma està disponible a través d’aplicació mòbil o web. Per a utilitzar l’app cal descarregar-se-la i seleccionar la ciutat. Morella en aquest cas. Una volta realitzat aquest procés, Línia Verda permet enregistrar incidències, geolocalitzar-les, a més d’incloure imatges i comentaris. A través de la web, http://www.liniaverdamorella.net/, també es poden enviar incidents, encara que aquesta demana un correu electrònic per a poder enviar la resposta.
A més d’aquest sistema de comunicació entre la ciutadania i l’ajuntament, Línia Verda també és un servei de consultoria mediambiental on la gent pot preguntar i informar-se sobre reciclatge, o educació ambiental.