Marie Claire té la fórmula per resistir l’hivern i la pujada energètica

2212
Moment del rodatge a la secció de filatura.
PUBLICITAT

L’empresa roda a Vilafranca un espot promocional per mostrar tot el seu catàleg de productes hivernals.

El càsting ha estat format per personal de la fàbrica i gent del poble de Vilafranca.

L’empresa tèxtil vilafranquina Marie Claire ha estat rodant un espot promocional de la seua línia d’hivern aquests dies a Vilafranca. En un moment en que les baixes temperatures de la temporada i la ingent crescuda de preus dels recursos energètics amenaça el benestar de l’hivern, la marca centenària aprofita per promocionar el seu catàleg de productes des de la localitat que els veu nàixer. L’anunci, en format vídeo, anirà destinat especialment a la promoció a través de les xarxes socials i a revistes especialitzades.

La campanya està vehiculada a través del dia a dia d’una treballadora de la fàbrica, que des del moment que posa els peus terra de matí fins que marxa a dormir fa servir productes Marie Claire. D’aquesta manera es posa en relleu la qualitat dels productes hivernals, la seua confecció i la tecnologia aplicada i la vinculació que té la marca a una localitat caracteritzada per les baixes temperatures.

Membres de l’equip de rodatge verificant la presa.

I és que Marie Claire compta amb una àmplia gama de pijames i bates d’hivern; peces tèrmiques; pantis opacs amb tecnologia Cool Max, que evita que la pròpia calor del cos es dissipe a través de la peça i una línia de roba tècnica esportiva amb capacitat per retenir la humitat i mantenir el cos calent.

Tot sota el segell Made in Spain, amb qualitat i durabilitat garantida. A més, la marca ha ampliat el catàleg de pantis Stop Carrera amb diferents deniers, produïts amb una licra que evita la carrera després de foradar-se i assegura la resistència i la sostenibilitat del producte.

L’homenatge a la dona vilafranquina

L’espot s’ha rodat amb una sola protagonista professional, Olga Alamán (Pili a l’Alqueria Blanca d’À Punt). La resta del càsting l’han completat l’equip de treballadors i treballadores de la factoria i gent del poble. I és que el 60% del personal de Marie Claire està format per dones, així com la seua fundadora, Francisca Íñigo.

Les localitzacions també són ben variades. Des del propi centre productiu, passant per llocs emblemàtics de la localitat com el Llosar o la plaça de l’Església, cases particulars, el poliesportiu o un restaurant. Tot, de Vilafranca.

Rodatge de l’espot a l’interior de la fàbrica.

La consolidació d’una estratègia

Amb aquest reforç promocional, la marca acaba assentant la seua estratègia de viabilitat productiva. Mesos enrere va iniciar un pla de reducció de costos i d’autosostenibilitat per garantir-ne la solvència. L’anunci, si més no, segueix aquest la línia centrada en l’optimització de recursos i reorganització productiva per millorar l’efectivitat i disminuir la despesa energètica. Ja a principis d’any es va instaurar la jornada laboral de 4 dies, excepte a la secció de logística, per reduir una factura que supera els 100.000€ diaris. I sembla que funciona.

D’aquesta manera, Marie Claire es fa seua una situació comú a tota la població (la inflació hivernal) i proposa superar-la amb la pròpia marca.