-Nota de premsa-
Marie Claire ha iniciat el seu procés d’expansió per Espanya amb botigues monomarca, tant pròpies com franquiciades. “Aquest nou projecte és la resposta a l’actual situació del mercat i els nous hàbits de consum de les nostres consumidores”, ha explicat Silvestre González, director general de Marie Claire.
“L’objectiu -ha precisat González és obrir una xarxa de botigues, sota la marca Marie Claire Store, en els principals centres urbans de les capitals de tot Espanya”.
Les primeres Marie Claire Store s’obriran com a botigues pròpies a partir de novembre a Castelló, València, Madrid i Barcelona. A partir d’aquestes botigues es replicarà el model i s’implementaran franquícies en altres ciutats d’Espanya.
“Actualment -ha assenyalat González ha un nínxol de mercat en els centres de ciutat on Marie Claire no té presència i es tracta d’una oportunitat que volem aprofitar per estar més a prop de les nostres consumidores”.
Les botigues tindran una superfície comercial de 50 metres quadrats, que oferiran un ampli portafoli de productes, “resultat d’una meticulosa investigació aplicada en els productes, materials i fibres d’avantguarda”.
Les noves Marie Claire Store també comercialitzaran productes de tendències i dissenys de moda, sempre amb la millor relació qualitat preu. El seu objectiu és oferir una col·lecció que reuneixi tot el que necessita cada dona en cada moment de la seva vida, al món dels pantis, cigarretes, mitjons i bany (daily, shaping, XL, sense costures, OPAC, aprimar, descans, push up …). Marie Claire va ser fundada fa més de 100 anys a Castelló. Amb una producció de 60 milions de calces a l’any, la companyia és una dels principals productors d’Europa en aquest sector. La seva producció la realitza íntegrament a Espanya i compta amb oficines a Anglaterra, Irlanda i Holanda