Marie Claire s’alia amb Singularu amb una línia de bany a partir de xarxes reciclades de pesca

386
Marie Claire presentarà una línia de bany a partir de xarxes reclades de pesca.

L’empresa tèxtil amb seu a Vilafranca Marie Claire continua l’estratègia de renovació que va iniciar l’any passat. La centenària companyia s’ha associat amb la start up de joieria Singularu amb l’objectiu de llençar una col·lecció càpsula de moda de bany aquest estiu.

Ambdues empreses valencianes s’han unit per comercialitzar, a partir del mes de juny, dues col·leccions càpsula que es podran adquirir als punts de venda de Singularu i a les botigues online de totes dues firmes. Alhora Marie Claire estrenarà una nova botiga web coincidint amb el llançament de la col·lecció.

Així, Singularu ha dissenyat quatre peces que es trobaran a la tenda online de Marie Claire, mentre que la companyia vilafranquina promocionarà una novedosa línia de moda de bany desenvolupada a partir de xarxes reciclades de pesca. Tot amb l’objectiu de rejovenir la marca i apropar-se a les noves corrents de moda ecosostenible. Alhora és la primera vegada que Marie Claire xafa el terreny del bany des d’aquesta nova era.

Tot i que enguany Marie Claire no superarà encara els 25 milions d’euros que va facturar el 2019, -la previsió de vendes del 2022 està al voltant dels 18 milions d’euros)- el pla estratègic presentat a principis del 2021 “requereix de temps i d’inversió”, segons afirmen des de l’empresa.

Singularu, amb menys de 10 anys de trajectòria, va iniciar la seua activitat a la xarxa i el 2017 ja comptava amb un punt de venda físic. En l’actualitat l’empresa segueix la seua expansió en el sector del retail i preveu multiplicar per tres la seua distribució de cara al proper any. 

Des que Marie Claire va ser adquirida per Álvaro Bordils i David Lasheras, propietaris de la logística Think Textil, l’empresa s’ha centrat en la joventut i en obrir-se camí a l’internacional. L’operació amb Singularu forma part d’aquest pla estratègic amb l’objectiu també d’ampliar les vendes online.

Singularu és l’aliada perfecta en l’estratègia de renovació iniciada en 2021. Aquesta és una empresa jove, nativa digital i amb reputada presència a les xarxes socials. Així Singularu aproparà Marie Claire a les generacions més joves.