Marie Claire presenta la nova línia estratègica als empresaris tèxtils valencians

500
La direcció de Marie Claire mostra el nou rumb de l'empresa a ATEVAL
PUBLICITAT

L’Associació d’Empresaris Tèxtils de la Comunitat Valenciana ATEVAL ha visitat el centre productiu de Marie Claire a Vilafranca, ara anomenat “La Fabricanta”. Els nous dirigents de la firma han presentat el gir de 180º que han donat aquesta empresa centenària. Així, la direcció ha mostrat com han optimitzat els processos productius canviant la distribució de la planta de treball. Alhora s’ha posat de manifest la nova estratègia de marca i de comunicació que s’ha llençat recentment al mercat amb l’objectiu de tornar a ser un referent nacional i internacional del sector.

D’aquesta manera la nova gerència de l’empresa vilafranquina aposta per la col·laboració establint sinergies amb el sector tèxtil valencià reforçant els conceptes de fabricació nacional i de km 0. Tot plegat per seguir avançant des del punt de vista d’un sector estratègic valencià.

Marie Claire mostra la implantació del nou pla estratègic