L’ajuntament de Morella integrarà des d’avui el servei PROP d’informació en les seues oficines. D’aquesta manera, amb este nou servei es facilitaran els procediments de la Generalitat com per exemple, la tramitació de certificats digitals o qualsevol ajuda o sol•licitud.
La posada en funcionament de l’oficina PROP-Ajuntament de Morella ha comptat amb el Subdirector General d’Atenció a la Ciutadania, Qualitat i Inspecció de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, Javier Gil, la Cap de Servei d’Atenció a la Ciutadania, Dolores Bernat, i el Director de l’Oficina PROP de Morella, Luís Chiva, als quals els ha rebut l’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés.
L’oficina PROP de Morella estarà situada en la recepció de l’ajuntament amb un horari de 8.00 hores fins a les 15.00 hores. A més, en els propers dies es crearà l’apartat d’aquest a la pàgina web de l’ajuntament de Morella amb tota la informació necessària. Així, a partir del conveni signat entre la Conselleria de Transparència i l’ajuntament, la primera aporta el personal i el sistema informàtic i de gestió i el segon l’espai i les infraestructures necessàries per al funcionament de l’oficina.
Ripollés, ha destacat que “comptar amb aquest servei a les oficines de l’ajuntament facilita la informació i els procediments a la gent del poble i tota la comarca”. L’edil ha explicat que “fins ara era necessari anar fins a Vinaròs o Castelló per a tramitar alguns papers. Amb el servei a Morella s’eviten aquestos desplaçaments amb les conseqüències que impliquen com pèrdua de dies laborals, per exemple”. A més, ha recordat que “durant la reforma de l’edifici de l’ajuntament es va tindre en compte aquesta nova oficina, de manera que, com la resta de serveis, està ubicada en un espai accessible per a tots i totes”.