Nota de premsa de la Diputació de Castelló
La Diputació de Castelló ha aconseguit que un important turoperador nacional done a conéixer l’oferta turística de l’interior de la província per tota Espanya. Les trobades de treball realitzades per Moliner des del passat mes de gener en Fitur, de la mà del Patronat Provincial de Turisme han donat els seus fruits, i Europlayas ha iniciat ja els treballs per a promocionar davant més de 7.600 agències de viatge de tot el panorama nacional, l’interior castellonenc com a destinació turística.
Tant és així que el vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, ha subratllat que aquest turoperador, que té prop de mig segle d’experiència en el sector, ja ha paquetitzat “el ric i variat patrimoni natural, històric, cultural i gastronòmic que ofereix el món rural provincial a qui el descobreix”, per a iniciar com més prompte millor el treball de promoció.
De fet, aquesta mateixa setmana responsables d’Europlayas s’han reunit amb nombrosos ajuntaments de l’interior de Castelló per a donar-los a conéixer el producte que oferiran a milers d’agències de tota Espanya “i que posaran en l’aparador turístic els nostres pobles amb el clar benefici que això genera”.
Accions per a dinamitzar turísticament l’interior
Tot això amb l’objectiu clar “de consolidar la població al món rural provincial”. És per això que acords com aquest se sumen a una bateria d’accions directes en clau turística, entre les que destaquen els més de 430.000 euros que invertirà la Diputació per a finançar els programes de competitivitat turística o els més de 145.000 euros amb què ha subvencionat els plans estratègics de turisme de fins a 45 municipis.