Les associacions de Vilafranca coneixen els canvis a l’hora de sol·licitar subvencions

718
Reunió entre Ajuntament i associacions de Vilafranca
PUBLICITAT

L’Ajuntament de Vilafranca ha convocat a totes les associacions del municipi per a informar-los dels canvis que afecten la petició de subvencions anuals. El consistori, en l’objectiu de fer més transparents totes les gestions municipals, ha indicat que, d’ara en avant, les peticions de subvencions es realitzaran per la Seu Electrònica de manera telemàtica.

Per a això, les associacions hauran d’aportar la informació pertinent que demane cada cas, com una memòria en la qual es documente l’objecte de la subvenció, l’objecte de la pròpia associació o alguna documentació específica ocasional. En la sessió també es van resoldre els dubtes i suggeriments aportats per les persones presents, en representació de cada grup. Així doncs, aquests canvis només afecten a l’hora de sol·licitar l’ajuda. El consistori dedica en els seus pressupostos anuals una partida fixa per a aquestes ajudes, que són directes i nominatives.