L’Ajuntament de Vilafranca busca persones interessades en el càmping municipal amb una jornada de portes obertes

94
PUBLICITAT

El passat 20 de gener, l’Ajuntament de Vilafranca va traure per segona vegada la licitació per a la concessió del càmping municipal. Les persones interessades tenen de termini fins al 3 de febrer de 2026, a les 23.59 hores, per a presentar els seus projectes. Amb l’objectiu d’atraure possibles futurs concessionaris, el càmping tornarà a obrir durant un dia amb una jornada de portes obertes, tal com ja es va fer el mes de juliol passat.

L’Ajuntament busca així, per segona vegada, trobar persones interessades a gestionar aquest servei, que permetria a Vilafranca disposar d’una nova oferta hotelera i gastronòmica. Es tracta d’un espai que ha estat totalment reformat per tal de tornar-lo a obrir en les millors condicions possibles, però que, de moment, no ha trobat cap persona o empresa que se’n faça càrrec.

Així doncs, caldrà esperar si en aquest segon procés de licitació apareix algun interessat que puga oferir a Vilafranca un servei gastronòmic molt necessari per a un municipi que no compta amb una àmplia oferta de bars i restaurants. A més, el càmping podria aprofitar l’auge del turisme d’autocaravanes, cada vegada més popular, per a atraure visitants i dinamitzar l’economia local.