La campanya “El poble bell i bo d’Espanya” de Ferrero Rocher per part de Morella obté el premi Turisme 2015 de l’Àgencia Valenciana de Turisme en la categoria a la millor acció de promoció turística

L’Agència Valenciana de Turisme ha publicat la resolució de concessió dels premis Turisme Comunitat Valenciana en la seua edició corresponent a 2015. Entre els premiats es troba l’Ajuntament de Morella per la campanya “El poble bell i bo d’Espanya” dins de la categoria a la millor acció de promoció i campanya de comunicació que haja suposat una millora en resultats econòmics, revitalització de la destinació o un increment de turistes o de la despesa turística en destinació. Els premis es lliuraran dimecres que ve, 28 de setembre, a les 12.00 h. en el Palau de la Generalitat, dins dels actes per la commemoració del Dia Internacional del Turisme.

La campanya, que va ser possible gràcies a la implicació de nombrosos col·lectius del municipi, va ser tot un èxit quant a repercussió mediàtica i impacte en els mitjans de comunicació, fet que es va reflectir en un gran augment del nombre de visitants durant el període de vigència de la campanya. Després de l’èxit de la mateixa, el consistori va decidir presentar la candidatura per l’obtenció d’estos premis en la convocatòria pública al mes de febrer. L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, “agraeix a l’Agència Valenciana de Turisme la distinció atorgada a l’Ajuntament de Morella i destaca que és un premi de tots i totes, els morellans i morellanes, ja que ha sigut fruit del treball i implicació de molta gent”. El primer edil ha informat als executius de l’empresa Ferrero Rocher del premi atorgat per l’AVT, esperant poder continuar col·laborant amb ells en el futur.

L’Ajuntament de Morella ha sigut premiat al costat d’altres entitats de la Comunitat en diferents categories, com el premi Turisme als qui s’hagin distingit per la realització d’activitats que repercutisquen de forma positiva a la Comunitat Valenciana, a José Fernando Vera Rebollo; a la recerca i innovació en el camp del turisme a Casual Hotels (Pricetoroom, SL), per la seua innovadora iniciativa com a cadena hotelera; al turisme sostenible, a Vivood Madapar, SL, per l’engegada de la iniciativa “Vivood Landscape Hotels”; al turisme responsable als qui hagen contribuït de manera directa al desenvolupament d’activitats o iniciatives dirigides al desenvolupament del Codi Ètic Mundial per al Turisme, al projecte Itinerantur de Belén Salvador Bozano; a l’accessibilitat i turisme inclusiu, a Monte Horadada, SL, per l’adaptació integral del Càmping Lo Monte. L’Agència fa un esment especial a la candidatura presentada per l’ONCE en la modalitat de Premi Turisme a l’accessibilitat i turisme inclusiu, donada la seua contribució a favor del turisme accessible tant a nivell nacional com en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

Patronat Municipal de Turisme

Este dijous va tindre lloc la reunió del Patronat Municipal de Turisme de Morella, en la mateixa l’alcalde de la ciutat, Rhamsés Ripollés, va aprofitar per anunciar als empresaris la concessió d’este premi, agraint el seu treball i implicació en l’organització de la campanya. A més, altres temes que es van tractar van ser la valoració molt positiva de la campanya turística de l’estiu, l’organització de les pròximes Jornades de Bolets en la tardor, la de la Tòfona per a principis de 2017 o també el calendari festiu per a l’any vinent on el 27 d’agost tindrà lloc la festa de l’Anunci del 54 Sexenni, declarada BIC i Festa d’Interés Turístic Nacional.