L’Agència Valenciana del Turisme i la Federació de Càmpings de la Comunitat Valenciana col·laboren en la promoció i difusió de l’oferta de càmpings

395
PUBLICITAT

Nota de premsa de la Generalitat Valenciana

El secretari autonòmic de l’Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, i el president de la Federació de Càmpings de la Comunitat Valenciana, Juan Delgado Villena, han signat el conveni de col·laboració entre l’Agència Valenciana del Turisme i la Federació Empresarial de Càmpings de la Comunitat Valenciana per a la realització d’accions de promoció i dinamització de l’oferta turística de càmpings de la Comunitat.

Francesc Colomer ha ressaltat que, aquest conveni, “és una mostra de governança col·laborativa de la política turística”. En aquesta línia, ha explicat que des de la Generalitat “hem de donar suport al sector empresarial per promocionar l’oferta d’allotjament de la Comunitat Valenciana”.

L’acord subscrit permetrà a la Federació de Càmpings comptar amb el suport de la Generalitat per desenvolupar accions publicitàries i de difusió de la destinació Comunitat Valenciana durant aquest exercici.

A través d’aquest conveni, l’Agència Valenciana del Turisme contribuirà econòmicament amb fins a 60.000 euros perquè la Federació Empresarial de Càmpings de la Comunitat Valenciana desenvolupe les seues accions de promoció i comercialització a través de la participació en accions promocionals nacionals i internacionals, estratègiques per als interessos dels càmpings valencians.

Cal destacar que la Comunitat Valenciana compta en l’actualitat amb un total de 123 càmpings inscrits en el Registre General d’Empreses, Establiments i Professions Turístiques, amb més de 71.000 places.

Per províncies, la d’Alacant compta amb 44 càmpings i més de 30.000 places; la de Castelló, amb 41 càmpings amb més de 21.000 places i, a la província de València, hi ha 38 càmpings amb prop de 20.000 places.

El responsable de l’Agència Valenciana del Turisme ha destacat “el paper que exerceixen dels càmpings per a la desestacionalització del turisme a la Comunitat Valenciana”.

A més, Colomer ha ressaltat que aquesta modalitat d’allotjament “compta cada vegada amb major nombre de seguidors i la Comunitat Valenciana és una de les destinacions més demandade per a l’allotjament en càmpings, i així ho demostren les xifres”.

En aquesta línia, Francesc Colomer ha ressaltat que, durant els primers 9 mesos de 2016 “el nombre de viatgers allotjats en els càmping de la Comunitat Valenciana ha ascendit a 741.704, un 14,2% més que en el mateix període de 2015”. A més, les xifres de l’INE mostren que aquests viatgers han fet més de 6 milions de pernoctacions (6.080.691), 11,3% més que l’any anterior.