L’àrea de Serveis Socials de la Mancomunitat Alt Maestrat ha reforçat els serveis d’ajuda que es presten de manera habitual a persones majors amb motiu de l’Estat d’Alarma a causa de la pandèmia de Covid19.
Els Serveis Socials de la Mancomunitat han prestat ajuda en la coordinació del personal voluntari dels serveis d’assistència oferits de manera especial per Albocàsser o Benassal per a comprar o recollir els medicaments de les persones majors i evitar que es desplacen de manera innecessària.
Així mateix, els treballadors de l’àrea han començat a realitzar teletreball. D’aquesta forma, el telèfon d’atenció és el 622561510 i el correu electrònic serveis.socials@mancomunitataltmaestrat.es. L’horari d’atenció és de 9h a 14h. Encara que les consultes es faran de manera telemàtica, el responsable de l’àrea, Carlos Escrig, ha assenyalat que es faran consultes presencials si és necessari.
De la mateixa manera, es continuen prestant els serveis habituals d’ajuda a domicili per a persones majors en els quals el personal del SAD (Servei d’Ajuda a domicili) ajuda en tasques quotidianes com fer el menjar o endreçar-se.
En un altre ordre de coses, els Serveis Socials de la Mancomunitat Alt Maestrat també ajudaran en la gestió de les ajudes socials derivades del Covid19 a tots aquells veïns i veïnes que el sol·liciten.
La Mancomunitat Alt Maestrat presta servei a Albocàsser, Ares, Culla, Benassal, La Torre d’en Besora, Tírig, La Serratella i Vilar de Canes.