La Diputació promociona el consum d’aliments provincials a través de la campanya ‘Per Nadal, tria Castelló’

594
PUBLICITAT

 

Nota de la Diputació de Castelló

El Govern Provincial ha impulsat un pla per afavorir el consum de productes locals a través de Castelló, Ruta de Sabor

La Diputació de Castelló, a través de la marca Castelló, Ruta Sabor, fa setmanes que treballa per convertir la millor rebost del mediterrani a protagonista de la campanya nadalenca a la província. Sota la campanya, ‘Per Nadal, tria Castelló’, des de l’administració provincial s’han impulsat nombroses accions estratègiques per promocionar la gastronomia provincial i, amb això, incentivar el consum dels productes autòctons també en aquestes dates amb el consegüent benefici que això genera en el sector agroalimentari castellonenc.

Pablo Roig, diputat responsable d’aquesta marca ideada per Moliner “per donar refugi sota un distintiu de qualitat i proximitat al patrimoni gastronòmic provincial”, ha destacat que aquesta iniciativa promocional “no només estimularà la comercialització de productes castellonencs, sinó que també ens permetrà donar a conèixer la cultura i tradició gastronòmica del nostre territori”.

Aquesta intensa campanya per potenciar el consum de productes castellonencs aquest Nadal a totes les cases de la província, fins i tot tant accions promocionals en diaris, ràdio i televisió locals, així com publicitat exterior en autobusos i tanques per tota la província, sense oblidar altres apostes com l’ajuda per donar a conèixer les diferents promocions de productes locals. “Al cap ia la fi, l’objectiu del Govern Provincial en impulsar Castelló Ruta Sabor és no només donar a conèixer els productes locals simplement, sinó ajudar que es venguin més i a millor preu”, ha precisat Pablo Roig.

Dins d’aquesta campanya, que ja es va iniciar fa unes setmanes i que tindrà continuïtat durant principis de 2017, es realitzaran tallers i jornades gastronòmiques específiques com la celebrada a Vilafamés fins dimarts passat o les terceres jorandas de l’oli i la fruita seca celebrades des del passat 11 de novembre a 11 municipis i que conclouran aquest diumenge.

Més de 60.000 calendaris gastronòmics

A més, tal com ha subratllat Roig, aquest Nadal “el patrimoni gastronòmic provincial saltarà a les pàgines dels calendaris per 2017”, ja que s’han editat més de 60.000 calendaris gastronòmics amb receptes elaborades amb productes de la província que es lliuraran de forma gratuïta en diaris d’àmbit provincial, així com a València per expandir la promoció i les vendes dels productors castellonencs. En ells es posarà èmfasi en la importància de consumir producte de proximitat i es mostrarà part de la variada oferta que “converteixen la nostra província en la millor rebost gastronòmica de tot el mediterrani”.

Finalment, Roig ha destacat que “totes aquestes accions estratègiques reforçaran el compromís ferm d’aquesta institució amb els petits productors locals que tantes oportunitats laborals generen al nostre municipi alhora que ajuden a dinamitzar els municipis”.