La Diputació converteix Castelló en un pol d’atracció del turista gastronòmic amb la II Fira de la Cervesa Artesanal

669
PUBLICITAT

La iniciativa s’engloba dins el suport al sector agroalimentari provincial com a motor de desenvolupament amb Castelló Ruta de Sabor

La Diputació de Castelló aprofitarà la segona edició de la Fira de la Cervesa Artesanal de Castelló per convertir la capital de la Plana en un reclam del turista gastronòmic i, al mateix temps, difondre la qualitat i varietat del producte autòcton i la seua empremta sobre el territori. Així ho ha explicat el diputat responsable de la marca, Castelló Ruta de Sabor durant la presentació, aquest migdia, d’un esdeveniment que, del 6 al 9 d’octubre, espera congregar prop de 6.000 persones al recinte de la Pèrgola, del Parc Ribalta de la capital de la Plana.

Roig, que ha estat acompanyat durant la presentació per productors cervesers de la província i responsables d’Imagina Comunicació, empresa organitzadora que compta en aquesta iniciativa amb la col·laboració de la institució provincial, ha posat en valor “un esdeveniment que durant quatre dies es converteix en una veritable eina de difusió del nostre patrimoni agroalimentari, en aquest cas a través de la cervesa”.

En aquest sentit, Roig ha explicat que la col·laboració de Castelló Ruta de Sabor en aquesta fira “es fonamenta en el convenciment que els nostres productes, per la seua qualitat i varietat, són el millor argument que té aquesta terra per generar oportunitats de desenvolupament i creixement”.

“I per fer-ho -ha sumat el responsable de Castelló Ruta de Sabor cal donar a conèixer els productes de Castelló, acostar-los al seu públic potencial com succeeix amb aquesta fira de la cervesa i permetre que tot això redunde positivament en la millora d’oportunitats econòmiques en els pobles de Castelló, sobretot de l’interior, a través del desenvolupament agroalimentari”.

Productors locals

En aquest sentit, Roig ha destacat que dels 12 productors de cervesa artesanal que prendran part en aquesta segona edició de la fira més del 50%, un total de 7, són de la província. “La fira ofereix un aparador per als productes artesanals de la província i perquè els seus visitants, més de 5.000 l’any passat, entenguin que consumint productes de Castelló ajuden a enfortir el teixit econòmic de la província i a generar llocs de treball i riquesa”.

Castelló Ruta de Sabor

Cal recordar que la col·laboració del Govern Provincial, canalitzada a través del projecte Castelló Ruta de Sabor, s’engloba dins de la línia estratègica marcada pel Govern Provincial de “fer del sector agroalimentari i de l’excel·lència i varietat culinària de la nostra província un motor de desenvolupament, ocupació i creixement que reforci als nostres productors locals i generi un impacte positiu en els nostres municipis”.