La Diputació aprofitarà La Vuelta per promocionar el patrimoni gastronòmic provincial

798
1-RUTA DE SABOR(1)
PUBLICITAT

– El Govern habilitarà un stand informatiu de ‘Castelló, Ruta de Sabor’ l’etapa del dimecres abans de l’arribada a Santa Llúcia

– Roig: “La Vuelta a España ens permetrà projectar l’excel·lència gastronòmica d’aquesta terra que és el rebost del Mediterrani”

La Diputació de Castelló aprofitarà l’aposta realitzada a l’hora de portar La Vuelta a la província per promocionar el patrimoni gastronòmic castellonenc entre els visitants que es donen cita en el recorregut i els milions d’espectadors que segueixen la ronda ciclista des de les seves cases.

El diputat responsable de la marca ‘Castelló, Ruta de Sabor’, Pablo Roig, ha posat en valor l’oportunitat que “ens brindaran les dues etapes durant les quals els ciclistes travessaran la província per reivindicar que per l’excel·lència i varietat de la nostra gastronomia som el millor rebost del Mediterrani”.

Per a això, en la primera de les dues etapes que arrancarà des de sòl castellonenc, el Govern Provincial habilitarà en el tram final, abans de l’arribada a Santa Llúcia a Alcalà de Xivert, un stand amb productes de ‘Castelló, Ruta de Sabor’ així com fullets informatius “en els quals podrà entendre perquè aquesta província, gràcies a la seua costa i interior, atresora un variat patrimoni gastronòmic immillorable”.

Guia Turística La Vuelta

A més, i dins de l’estratègia empresa pel Govern Provincial per portar aquest dimecres i dijous les dues etapes de La Vuelta a la província i que aquestes es converteixin en un aparador turístic a milions de persones de tot el món, el Govern Provincial ha inclòs en la Guia Turística que La Vuelta facilita als professionals dels mitjans de comunicació i organització informació sobre les virtuts gastronòmiques de la província.

D’aquesta manera, tal com ha ressenyat Roig, “convertirem als centenars de periodistes que segueixen una de les proves esportives amb major transcendència mediàtica a nivell mundial en prescriptors no només del gran escenari esportiu que és Castelló i del patrimoni natural i històric dels nostres pobles sinó també dels productes gastronòmics amb rellevància en cadascun dels pobles pels quals passa La Vuelta”.

Cal incidir que dins de l’estratègia promocional l’administració provincial ha realitzat un desglossament per municipis per incloure en la Guia Turística i que els professionals que retransmetran la prova puguen donar a conèixer als milions d’espectadors que segueixen La Vuelta les principals claus turístiques, culturals, històriques i gastronòmiques dels 25 municipis pels quals transcorreran els ciclistes.

Així, cal recordar que La Vuelta tindrà cobertura televisiva en 190 països i en la caravana de la prova estan acreditats 1.400 periodistes i fotògrafs de fins a 320 mitjans diferents.