Nota de premsa de la Diputació de Castelló

Ha impulsat accions promocionals per augmentar la compra de productes de Castelló Ruta de Sabor a la Comunitat Valenciana

“Assaborir Castelló en Nadal és sinònim d’apostar pel desenvolupament, el creixement i la creació d’ocupació a tota la província, sobretot per l’interior”, ha assegurat Pablo Roig, diputat responsable de la marca ‘Castelló, Ruta Sabor’. Per això, la Diputació de Castelló ha impulsat una ambiciosa campanya promocional per promocionar i afavorir el consum d’aliments castellonencs durant aquesta època nadalenca.

Amb aquest objectiu, el Govern provincial ha impulsat la campanya ‘Per Nadal, tria Castelló’, mitjançant la qual està duent a terme nombroses accions estratègiques de cara a “portar la millor rebost del mediterrani a totes les llars de la província. Castelló té un patrimoni gastronòmic envejable, per la seva varietat i qualitat, i que millor moment per descobrir-lo i paladejar que durant els àpats de Nadal”.

És per això que, de la mà d’onze productors i dos comerços locals, la Diputació impulsarà baix el distintiu de Castelló Ruta Sabor, “garantia de qualitat i proximitat”, la comercialització de la gastronomia castellonenca posant a la venda lots nadalencs de productes típics de la província. “Esta província compta amb un patrimoni gastronòmic excels que no podem desaprofitar i que, a més, és un motor de desenvolupament i dinamització per als nostres municipis pel que quan adquirim productes de Castelló estem col·laborant amb els nostres productors locals i, al mateix temps, generant ocupació i riquesa en la nostra província “, ha argumentat Roig.

A més, per reforçar que els productes castellonencs siguen “els protagonistes culinaris del Nadal a la província”, la Diputació està duent a terme una intensa campanya promocional i de comunicació. “Com Javier Moliner ha reiterat, el nostre objectiu no és només que es conega la qualitat dels productes que s’integren a Castelló Ruta Sabor, sinó que es compren més i siguen una font de creixement i d’ocupació”.

En esta línia, el Govern Provincial ha editat més de 60.000 calendaris gastronòmics amb receptes elaborades amb productes de la província que s’estan repartint de manera gratuïta tant a la província de Castelló com a la Comunitat Valenciana. “Totes estes accions tenen com a fi únic el valoritzar i donar a conèixer l’excels patrimoni gastronòmic castellonenc, reforçar el seu consum a la província i, amb tot això, reafirmar el compromís ferm d’esta institució amb la nostra gastronomia i els seus protagonistes”, ha subratllat el responsable de ‘Castelló, Ruta de Sabor’.

Una forta inversió també el 2017

Cal destacar que esta campanya promocional tindrà continuïtat en 2017 mitjançant una inversió de fins a 286.000 euros per a la promoció de Castelló Ruta Sabor i dels productes i productors locals a nivell provincial, autonòmic i nacional, 209.000 per a la presència en fires, 80.000 euros per la realització d’esdeveniments gastronòmics i ‘show cooking’ i un total de 99.000 euros per a donar suport i reforçar la feina dels productors locals.