La botiga ShedMarks de Vilafranca celebra 20 anys

574
PUBLICITAT

Des de Vilafranca a tota España i Portugal. L’empresa familiar ShedMarks compleix dues dècades. El projecte naix el 2002 quan, José Luís Altabas Tena, empresari dedicat a l’alimentació, decideix apostar pel món de l’equipament de muntanya. Tot i les dificultats d’emprendre en una zona rural, la marca va anar prenent forma i avui dia ha aconseguit consolidar-se en el mercat amb productes per al senderisme, la marxa per muntanya i els esports d’hivern. La tenda física rep setmanalment centenars de visitants de totes les províncies properes. L’aposta per la digitalització ha permès expandir la distribució per tot el país arribant fins i tot a Portugal. “La venda en línia ha estat la clau en el transcurs del negoci. La nostra estructura és senzilla, controlem de forma minuciosa els costos i apostem per marques analitzades prèviament” afirma Laura Altabas, CEO de l’empresa.

És una de les primeres empreses de la província en endinsar-se en el món del comerç en línia i ha arribat a basar el 50% de la facturació en la venda a través d’internet. En un mercat tan competitiu és molt costós obrir-se camí. No obstant això, aquesta empresa vilafranquina s’ha establert dins del top20 del la llista de botigues de muntanya en línia millor posicionades segons el medidor Alexa.