L’àrea de Serveis Socials de la Mancomunitat Alt Maestrat treballa de manera telemàtica però al 100% malgrat la crisi sanitària del Covid-19. I és que Cristina, Carlos i Ilenia, les tres persones encarregades de gestionar l’àrea, atenen cada dia múltiples cridades de veïns i veïnes que busquen informació sobre les diferents línies d’ajudes autonòmiques i estatals.

Des de l’àrea assenyalen que, “ara més que mai estem per a ajudar a aquells veïns i veïnes que ho necessiten i que demanen la nostra ajuda i guia per a fer front a pagaments de factures i lloguers, que necessiten informació sobre els vals de menjador escolar i les ajudes per a persones autònomes”. Al que afigen, sense dubtar-ho, que “a la nostra mà està ajudar a qui ho necessita”.

Encara que el treball siga de manera telemàtica per a evitar contagis i complir amb l’Estat d’Alarma, el telèfon de la Mancomunitat continua actiu i disponible per a consultes, dubtes i gestions de dilluns a divendres de 9h a 14h.

La Mancomunitat, a més, també s’ha sumat a les campanyes d’ajuda a les víctimes de violència de gènere com Mascareta19 o a persones majors o més vulnerables. De la mateixa manera, des de la Mancomunitat s’ajuda a gestionar alguns dels serveis d’ajuda a domicili dels municipis que la integren.

Recordeu que la Mancomunitat Alt Maestrat ajuda i guia a veïns i veïnes d’Albocàsser, Ares, Benassal, Culla, La Serratella, La Torre d’en Besora, Tírig i Vilar de Canes.

Publicitat