Avui, divendres 11 d’abril, a la vesprada, tindrà lloc el primer acte emmarcat dins de la Setmana Santa del 2025. I és que l’Associació Cultural Setmana Santa junt amb la Parròquia Sta. Maria Magdalena han preparat tota una programació plena de devoció que omplirà els carrers de Vilafranca de religió i tradició. Avui, a les 18 h tindrà lloc la xarrada ‘La piedad popular’ en el centre parroquial.
El cap de setmana s’iniciarà el dissabte, dia 12 d’abril i Dissabte de Passió amb el trasllat de Peanyes. A més, el diumenge, amb motiu del Diumenge de Rams, la plaça d’en Blasc acollirà la Benedicció de Rams a les 10 h. A continuació, es farà una missa.
Entrant ja en els dies de Setmana Santa, el Dimecres Sant, 16 d’abril, es farà la Processó al Calvari. Dijous Sant tindrà lloc la Missa de la Cena del Senyor, a les 19.30, i l’Hora Santa, a les 22 h. Així, Divendres Sant es faran les Confessions, el Viacrucis en el Calvari, la Litúrgia de la mort del Senyor i la Processó del Sant Soterrar. Els ‘Laudes’ en l’ermita de Sant Roc i la Solemne Vigília Pasqual seran els actes protagonistes del Dissabte Sant. I finalment, diumenge 20 d’abril, sent Diumenge de Pasqua, la parròquia acollirà la Missa de Pasqua i la processó de l’Encontre.
A més, a través de la pàgina web https://www.setmanasantavilafranca.com/ es podran seguir els actes en directe i consultar els horaris de tots ells. Aquesta pàgina web també té tot un arxiu de fotografies i vídeos per a recordar les pasques d’anys anteriors.