- Jesús Ortí, portaveu del PP, presenta en la Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Morella la “necessitat” de presentar una qüestió de confiança al ple “per a verificar si la gestió personalista de l’alcalde té o no la majoria per a governar”
El Partit Popular de Morella ha assenyalat a l’alcalde de la localitat, Bernabé Sangüesa, com a únic responsable del bloqueig en la gestió i li ha exigit, per responsabilitat, “anteposar els interessos dels veïns als propis”.
Així li ho ha transmés el portaveu del PP en la localitat, Jesús Ortí, qui ahir va presentar en el si de la Junta de Portaveus una proposta al primer edil per a sotmetre’s a una qüestió de confiança. “Si tan segur està de la seua gestió, no ha de témer sotmetre’s a este mecanisme democràtic”, ha declarat el regidor del PP.
Per al PP, “ningú ha de perdre de vista l’important: Morella”. I per este motiu “la millor manera que l’alcalde sàpia els suports amb els quals compte, ha d’enfrontar-se a esta qüestió de confiança després de perdre tot suport en els dos últims plens celebrats en el consistori. El que no és digne ni demostra cap responsabilitat, és perpetuar-se en l’alcaldia amb una gestió que en la pràctica bloqueja l’avanç de la nostra ciutat. Això no és digne de qui ocupa la presidència de l’ajuntament”, ha manifestat Ortí.
Així les coses, el portaveu del PP recorda que Morella, el passat 28 de maig de 2023, “va demanar canvi i nosaltres som ací per a fer-ho possible”. “La nostra postura i principis continuen sent els mateixos. Però el que ha virat en els seus és este alcalde que governa de manera personalista i despòtica sense escoltar, ni negociar ni donar cap participació. És evident que ha perdut la confiança i nosaltres no serem els seus còmplices. Ja vam tindre bastant amb 32 anys de socialisme com per a ara suportar una altra etapa que tracta d’emular el que Morella va demanar liquidar”.