El Patronat Provincial de Turisme executarà en tres mesos més de 10 actuacions promocionals de l’oferta turística de Castelló

97
PUBLICITAT

La presidenta de la Diputació Provincial, Marta Barrachina, ha presentat les properes actuacions promocionals, previstes en un termini de tres mesos, del Patronat Provincial de Turisme per a atraure més turistes a la província de Castelló.

Així, el Patronat Provincial de Turisme assisteix esta setmana a ITB Berlín, la fira professional de turisme més important d’Alemanya i “una de les més importants del món”, ha assenyalat la presidenta. Pel que ha explicat que “l’objectiu no és un altre que reforçar la presència de Castelló en el mercat alemany, el qual representa, aproximadament, un 24% de les pernoctacions del turisme intergeneracional que arriba a la província de Castelló”. Ací la importància d’assistir a este esdeveniment, per a secundar a més “la connexió aèria entre l’Aeroport de Castelló amb Berlín i Düsseldorf”, ha ressaltat el diputat de Turisme.

A més, este divendres i dissabte, el Patronat assistirà a la Expooutdoor Sports Barcelona, una fira especialitzada en turisme esportiu. De la mateixa manera, este dissabte i diumenge, serà present en la carrera de ciclisme The Millars UCI Gran fons Word Sèries a Vila-real, on potenciarà la marca Castelló Cycling.

La setmana vinent, del 15 al 17 de març, el Patronat de Turisme assistirà a la fira generalista B-Travel Barcelona, amb la presència de coexpositors de destins de la província i empreses turístiques.

El mes d’abril seguirà el cicle d’esdeveniments per al Patronat de Turisme. Així doncs, del dijous 4 al dilluns 8 d’abril, participarà en la IV Fira de Primavera ‘Castelló Ruta de Sabor’ que se celebrarà en la Plaça de Sète del Grau de Castelló. A més, del 22 al 25 d’abril, diferents empreses productores pertanyents a la marca ‘Castelló Ruta de Sabor’ assistiran a una de les fires d’alimentació més importants d’Europa, Saló de Gurmets Madrid. I, també a Madrid, el Patronat estarà els dies 27 i 28 en la fira del corredor de la Marató de la capital d’Espanya.

Així mateix, del 25 d’abril al 26 de maig, tindrà lloc la tercera edició de les Jornades Gastronòmiques organitzades pel Patronat Provincial de Turisme amb la participació de restaurants associats a la marca de qualitat gastronòmica ‘Castelló Ruta de Sabor’. “Un mes per a gaudir dels millors plats i de la millor gastronomia”, ha assegurat Marta Barrachina.

En este sentit, el vicepresident ha destacat la tercera edició del Festival Gastronòmic ‘Castelló Ruta de Sabor’ que se celebrarà del 3 al 5 de maig en Alcossebre, i que comptarà, tal com ha comentat “amb la presència d’empreses productores i restaurants associats a la marca”. A més, s’habilitarà una zona de showcooking que “comptarà amb la presència de cuiners Estrella Michelin de totes Espanya i diverses actuacions d’entreteniment”, ha anunciat la presidenta de la Diputació.

Altres esdeveniments en els quals participarà el Patronat de Turisme són la Expovacaciones Bilbao, del 10 al 12 de maig; la fira Ciclosferia València, el 17 de maig; la fira de públic general Aratur Zaragoza, del 24 al 26 de maig, i, finalment, serà present en la III Trobada Nacional de Dades Obertes que ha organitzat la Diputació de Castelló a Peníscola, el pròxim 24 de maig, “amb l’objectiu de generar coneixement al voltant de les dades per a l’impuls del sector turístic”, ha rematat la màxima representant de la institució provincial.

Els quatre productes actuals

Barrachina ha posat l’accent en els quatre productes a través dels quals està treballant la Diputació: “Castelló Cycling, Castelló Terra de Festivals, Castelló Ruta de Sabor i Castelló Sènior seran la nostra pedra angular per a aconseguir que la nostra província siga el destí triat pel turista”, ha indicat.

Sense anar molt lluny, este cap de setmana, el Patronat Provincial de Turisme ha participat en la fira gastronòmica Gustoko Bilbao, on ha posat en valor “la gastronomia castellonenca a través de les empreses adherides a la marca ‘Castelló Ruta de Sabor’”, ha indicat Marta Barrachina. Esta ha sigut la primera de les actuacions promocionals que durà a terme el Patronat en les pròximes setmanes i que posa en manifest el compromís de la Diputació de Castelló amb este sector.