El Patronat Provincial de Turisme de Castelló iniciarà un procés de participació per a donar veu al sector en la definició de la nova plataforma de comercialització turística

198

Nota de premsa de la Diputació de Castelló

El Patronat Provincial de Turisme de Castelló iniciarà un procés de participació amb el sector turístic per a consensuar les característiques de ‘Marketplace’ per a Castelló Ruta de Sabor i d’una plataforma de comercialització turística de la província impulsats en l’últim ple de l’entitat.

Virginia Martí, diputada de Turisme, ha avançant que en els pròxims dies es constituiran dos grups de treball, un amb els agents implicats a Castelló Ruta de Sabor i un altre amb representants de tots els sectors turístics, entre els quals s’inclouen allotjaments, empreses d’activitats, guies, oferta complementària o agències de viatges, entre altres.

Aquests grups de treball definiran al llarg de les pròximes setmanes, de la mà de l’equip del Patronat, aspectes referits a com han de ser aquestes iniciatives, quins serveis han d’oferir a les empreses de la província i quin ha de ser el rol de les empreses en el funcionament de totes dues plataformes.

Tal com recalca Virginia Martí, “aquests dos projectes són dos grans reptes que ens hem plantejat i que hem d’afrontar, com fem des del minut zero, de la mà del sector, fent que les nostres respostes resolguen necessitats reals del turisme a la nostra província”.

La finalitat d’aquesta nova plataforma és convertir-se en una eina útil punt per a les persones que estiguen interessades a conéixer Castelló com per al sector en el seu conjunt, perquè es tracta de guanyar una potent finestra de difusió i comercialització de productes turístics.

Pel que respecta al ‘Marketplace’ de Castelló Ruta de Sabor, el portal deixarà de ser eminentment informatiu per a convertir-se en una plataforma de comercialització per a les empreses adherides a la marca gastronòmica de la Diputació. «Estem estudiant ampliar els avantatges de formar part de ‘Castelló Ruta de Sabor’ perquè el seu interés continue creixent entre els sectors agroalimentari i turístic de Castelló”, ha assenyalat Virginia Martí, qui insisteix en la necessitat de fer ús de les últimes tecnologies per a sumar noves oportunitats de creixement».