El nou embalatge d’Aigua de Benassal augmenta les seues vendes un 10%

609
Agua de Benassal Nou Embalatge
PUBLICITAT

Smurfit Kappa ha redissenyat el nou embalatge d’Aigua de Benassal. L’aplicació del servei ShelfSmart, que ha permès desenvolupar la solució d’embalatge més adequada per a l’empresa, ha suposat un increment de les vendes de fins a un 10%.

L’opinió de 50.000 compradors, de 28 categories de productes, en 13 països de tot el món, amb les millors eines i coneixements del sector és el que ofereix aquest servei innovador. I és que ShelfSmart permet comprovar l’impacte que una nova solució té sobre els compradors. El servei utilitza eines d’anàlisis exclusives com ShelfViewer, un banc d’imatges amb més de 100.000 fotografies de productes reals exposats en el lineal, i la seua dilatada experiència amb opcions testades prèviament en els establiments comercials.

S’estima que un 82% de les decisions de compra es prenen quan el client ja està en la tenda, així que l’embalatge representa una destacada oportunitat de diferenciar-se d’altres marques.