El Consell autoritza la contractació de la campanya de publicitat de l’oferta turística de 2020 i 2021

639
Turisme
PUBLICITAT

Nota de premsa de la Generalitat Valenciana

Pretén comunicar una imatge atractiva i dinàmica de la Comunitat Valenciana per consolidar-la com la destinació triada per vacances

El Consell ha autoritzat la contractació, per part de Turisme Comunitat Valenciana, de la planificació i compra de mitjans per a una campanya de publicitat per a la difusió de l’oferta turística de la Comunitat Valenciana en 2020 i 2021.

La campanya de publicitat de l’oferta turística pretén comunicar al públic una imatge atractiva i dinàmica de la Comunitat Valenciana, amb l’objectiu últim de consolidar-la com el destí escollit per a les diferents formes de vacances del turista a l’actualitat.

Un cop finalitzat el període d’execució de l’última campanya, cal fer una nova campanya que contribueixi a mantenir la presència en els mitjans de comunicació i suports publicitaris (televisió, premsa, digital, exterior i cinema) de l’oferta de productes i destinacions de la Comunitat Valenciana.

Per això, el Consell ha autoritzat la contractació de la planificació i compra de mitjans per a la campanya publicitària de l’oferta turística per al 2020 i 2021.

Cal assenyalar que l’import màxim de l’contracte, sense incloure les possibles pròrrogues, ascendeix a 5.000.000 d’euros, que haurà d’incrementar amb el 21% d’IVA.