– El Patronat Provincial de Turisme impulsa al gener la seua activitat promocional amb presència en Fitur i en fires a Europa
La Diputació de Castelló reforçarà en 2017 la seua intensa campanya de promoció internacional de la província com a destinació turística per a augmentar l’arribada de turistes procedents de tota Europa, amb especial atenció a aquells països amb connexió aèria amb Castelló.
Per això, el Patronat Provincial de Turisme obrirà des de principi d’any diferents vies de promoció i màrqueting en el mercat europeu a fi de consolidar i potenciar la tendència alcista en l’arribada de visitants estrangers a la província. La campanya promocional impulsada des de Diputació en coordinació amb els agents turístics castellonencs està aconseguint que el turisme internacional cresca.
El major aparador turístic que existeix a Espanya, la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR) que se celebrarà entre els dies 18 i 22 d’aquest mes, serà l’encarregada de donar el tret d’eixida a un complet calendari d’accions dirigides a promocionar la província com a destinació turística.
Presència en fires internacionals
Cal destacar que aquesta intensa campanya de promoció turística internacional, a més de portar la província fins a Fitur, farà que la Diputació, a través del Patronat provincial de Turisme, estiga present al llarg d’aquest primer mes de l’any en fins a cinc fires celebrades en diferents països europeus per a acostar la nostra oferta al turista en el seu país d’origen.
Amb aquest objectiu, a mitjan gener l’administració provincial té previst aterrar en fires especialitzades com ‘Les Thermalies’ i la ‘Expolangues Paris’ a França, la ‘Holiday World Belfast’, a Regne Unit, ‘Velo Follies‘, en Bélgica així com la ‘Holiday World Dublin’ d’Irlanda per a mostrar la rica i variada oferta turística que té aquesta província de mar i muntanya i amb un patrimoni natural, històric, cultural i gastronòmic envejable.
Més de 5 milions d’inversió
El diputat de turisme i vicepresident, Andrés Martínez, ha destacat que el compromís de la Diputació amb la promoció turística internacional es tradueix en el pressupost d’enguany en una inversió de més d’1,5 milions d’euros dels més de cinc destinats al turisme per a promocionar Castelló, amb especial atenció en aquelles accions enfocades a captar turistes internacionals, sobretot en països del centre d’Europa i a Regne Unit.