La nit del 3 de desembre el plató de TVE de ‘La Revuelta’ es va convertir en la plaça de bous de Vilafranca durant aquestes festes. I és que, tant el co-presentador que treballa recurrentment allà, Grison, com el convidat de la nit, el grup Zetak, van ser els dos protagonistes de les festes del passat agost a Vilafranca. El primer dissabte de festes, el cantant basc va omplir de dalt a baix la plaça de bous de Vilafranca, mentre que l’humorista i beatboxer Grison ho va fer l’últim dia de les festes, el diumenge.
Els dos músics es van unir anit a La Revuelta i van realitzar en directe la cançó del basc ‘Aralarko Dama’, on la posada en escena i la música en directe van crear una atmosfera especial perfecta per a promocionar en prime time la cultura en les llengües minoritzades. Zetak s’ha convertit en un referent en la música actual i omplirà l’estadi de San Mamés dues voltes l’estiu que ve, mentre que Grison fa riure i sorprén cada nit al públic de ‘La Revuelta’ i a tots els espectadors des de casa. Amb tots aquests èxits, sembla mentida que no fa ni mig any, van estar ambdós al poble dels Ports fent gaudir als veïns, veïnes i vistents que van acudir a veure’ls.
Així, aquest succés posa en valor el treball d’organització de la Comissió de Festes de Vilafranca 2025. També, situa a Vilafranca en el mapa de la cultura actual i fa que el municipi es reafirme, una vegada més, en el seu compromís per aproximar les últimes novetats municipals als nostres territoris.




