Convenis de Turisme Comunitat Valenciana amb el Club de Producte Temps i amb Tour & Kids

577
Signatura del conveni
Signatura del conveni
PUBLICITAT

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha subscrit dos convenis Turisme Comunitat Valenciana amb el Club de Producte Temps i amb Tour & Kids.

Quant al primer conveni, l’han signat Colomer i el president de l’Associació Club Producte dels Allotjaments de l’Interior de la Comunitat Valenciana-Temps, Joaquín Deusdad, entre les actuacions que es desenvoluparan destaca una campanya en mitjans de comunicació que desenvoluparà accions de comunicació amb clients finals amb sortejos d’estades en els allotjaments Temps; també es realitzaran accions de comunicació amb influencers; a més de la contractació de campanyes d’experiències a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Així mateix, es duran a terme accions de representació en les fires de promoció turística, i també es preveu el desenvolupament de suports de comunicació basats en experiències a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Respecte al conveni amb Tour & Kids ha estat signat pel secretari autonòmic i el president de l’Associació per a la promoció del Turisme Familiar de la Comunitat Valenciana, Francisco Javier Ribera. Cal dir que la importància del turisme familiar per a la recuperació es desprén dels estudis sobre l’activitat turística fets durant el confinament. Així el conveni permetrà desenvolupar diverses accions encaminades a estructurar l’oferta de turisme familiar de la Comunitat, difondre i comercialitzar l’oferta de turisme familiar, crear un producte turístic adaptat al consum familiar i millorar i diversificar l’oferta dels destins.

L’Associació per a la Promoció del Turisme Familiar de la Comunitat Valenciana durà a terme diverses activitats promocionals, de publicitat i material gràfic així com de promoció ‘online’.

Cal assenyalar que a causa de la crisi sanitària, l’Associació per a la promoció del Turisme Familiar de la Comunitat Valenciana, a través de Tour & Kids, ha posat en marxa una campanya de publicitat que ajude a posicionar la Comunitat Valenciana com una destinació ideal i segur per a les vacances en família.

Respecte a les accions ‘online’, l’Associació impulsa un conjunt d’estratègies i accions de comunicació digital de tasques de màrqueting i comunicació per a augmentar la fidelització dels usuaris de les xarxes socials.