Comunicat de l’Ajuntament de Morella

Ajuntament de Morella
PUBLICITAT

L’Ajuntament de Morella aclareix que el cobrament per part de l’empresa municipal CISE d’unes quotes d’un bloc de vivendes ha sigut un error de l’entitat bancària i que els retorns dels rebuts s’han realitzat de forma immediata.

El conseller delegat de CISE és de forma voluntària i altruista qui s’encarrega de gestionar el compte d’un bloc de vivendes, ja que dues de les mateixes pertanyen a familiars propers pel que ajuda de forma gratuïta als seus familiars i a tot el bloc. Ara, i des de que és conseller delegat, en l’entitat bancaria també ha de tindre de forma obligatòria i necessària al seu nom els comptes bancaris de CISE i les altres 6 empreses municipals per poder gestionar-les. El que s’uneix al compte de l’escala de veïns. Degut a un error del banc la quota de l’escala de propietaris en compte de cobrar-se a través del compte habitual s’ha realitzat a través de l’empresa municipal. Un fet, que en les dues ocasions s’ha trobat ràpidament l’error i retornat els diners cobrats per part de CISE. En l’última ocasió es van cobrar el dia 3 de gener i tornar el dia 4. Aquests rebuts són d’un total de 80 euros i el mateix responsable de l’empresa municipal va avisar als veïns de l’error i de la subsanació.