Castelló Ruta de Sabor
-Nota de premsa-

La marca de productes autòctons Castelló Ruta Sabor ja té operativa la seva pàgina web, www.castellorutadesabor.es, en la qual l’usuari pot visualitzar el llistat dels 43 productes que ja formen part de la mateixa, les seves pàgines web i alguns dels punts de venda per poder adquirir-los. La inclusió d’aquest tipus d’informació comercial a l’espai online de la marca que impulsa la Diputació de Castelló persegueix l’objectiu final d’apropar a tots els usuaris aquests productes, tota la seva informació i facilitar la seva compra.

El diputat de Desenvolupament Rural, Domingo Giner, ha explicat que “cada dia més ens informem i comuniquem a través de les noves tecnologies, i Castelló Ruta Sabor no podia ser una excepció en aquestes tendències que també es produeixen en l’àmbit de la compra i consum de béns i serveis. Facilitem que els millors sabors, els productes elaborats amb més qualitat i tradició estiguin presents a les llars castellonencs i de tot el món “.
 
Cal assenyalar que hi ha alguns dels productes que sí que compten amb venda online a les seves webs i que, per tant, es poden adquirir per Internet a través d’aquest enllaç inclòs a Castelló Ruta Sabor, i que alguns altres no, però que incorporen adreces de punts de venda per a la seva compra de forma presencial.
 
Aquest Nadal, productes de Castelló Ruta de Sabor
L’esforç de la Diputació de Castelló per fomentar el consum de productes de la província a través de Castelló Ruta Sabor s’està traduint aquestes dates en una presència important de la marca a les grans superfícies comercials i centres de distribució a l’engròs.
 
La resposta dels castellonencs està sent molt positiva. Van ser més de 7.000 persones les que es van informar a La Salera de la marca a les accions especials que vam fer durant els dos caps de setmana passats. I des que la marca es pot identificar i comprar amb olis, vins, aigües, formatges i torrons a les grans superfícies també s’està detectant que va adquirint major notorietat en l’àmbit comercial “.
 
Cal assenyalar que l’últim èxit de la marca ha estat incorporar els seus productes a la cadena majorista de distribució alimentària Makro, permeten a un total de 13.000 professionals de l’hostaleria, restauració i comerç de la província de Castelló, qui al seu torn faran arribar els productes a desenes de milers de consumidors.